måndag 29 juni 2009

bedhead

måndag igen och även om veckan aldrig riktigt börjar eller slutar, är det trots allt måndag. vi smälter bort och vet inte vart vi ska ta vägen. alla fönster i hela lägenheten är öppna och katterna gömmer sig under sängen eller soffan eller bordet eller fåtöljen. själv känner jag mig varm och lite äcklig. om några timmar ska jag jobba men därefter har jag två dagar ledigt för att sedan jobba igen och i helgen jobbar jag natt. det värsta är nog att jag aldig vet vad jag ska ha på mig när det är så här varmt och solen inte ens orkar kika fram genom molnen.

2 kommentarer:

  1. Här är det ett par grader svalare idag än vad det varit den senaste tiden. Konstigt att 23 grader kan känna svalt! Men det gör det.

    SvaraRadera
  2. haha, ja det är verkligen märkligt. här lyser inte solen men det är kvavt, kvavt...

    SvaraRadera