söndag 11 juli 2010

sommarskönt bokbyte - ankomsten

kära bokvän, vilket paket du skickat till mig!
tre böcker: Djur av Joyce Carole Oates, 80° från varmvattnet av Karin Alfredsson och Boktjuven av Markus Zusak. jag har inte läst någon av böckerna så jag ser verkligen fram emot att börja läsa. har haft böckerna på mitt nattduksbord och bläddrat lite de senaste kvällarna. i det lyxiga sommarbytet fanns också ett glassogram, ett choklad, te, örhängen, bumlingar (!) och en film som heter Sylvia.

jag tror att min bokvän bor i lund, eftersom teet är köpt på tehuset java och heter lundablandningen! berätta vem du är! och än en gång ett stort tack för det fina paketet. jag är ledsen att det dröjt innan jag presenterade innehållet.

1 kommentar:

  1. Så roligt att du gillade paketet och tur att du inte läst någon av böckerna. Mycket läsnöje önskar jag dig! Ingen fara med sen presentation - du verkar ha haft det tufft dagarna innan semestern. Hoppas du får en riktigt skön, rolig och vilsam semester nu. Hälsar din inte längre så hemliga bokvän.

    SvaraRadera