torsdag 1 oktober 2009

pocket och prassel - andra utskicket

åh. det var länge sedan jag skrev i min blogg. jag vet egentligen inte varför men det beror nog på att jag inte haft någon inspiration.
saker och ting rullar på. trots att jag inte har tillräckligt med jobb (nästa gång jag jobbar är om två veckor) går dagarna i alla fall. jag lever på hoppet. nej, kanske inte men jag har min träning, skolan och böckerna i bokhyllan. och tur är väl det. imorgon ska jag dessutom åka till ystad för att träffa E och i helgen blir det både tatoomässan och sci fi-mässa i helsingborg.

jag startade förresten en träningsblogg. att ha två bloggar gör mig förvirrad, så jag tror att jag kommer att flytta över inläggen hit även om det är tråkigt.

MEN! nu är det den första oktober och jag har nyss packat ner böcker och godis till min bokvän. ska posta det imorgon så vännen får väl paket på måndag förhoppningsvis.

nu blir det tacos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar