torsdag 29 oktober 2009

...

och så här efter yogan ska jag ta en promenad till ica, skomakaren och sedan sätta mig i soffan och läsa brott av Karin Fossum. jag får väl lov att säga att det inte är den bästa bok jag läst av henne, vill helst bli av med den snabbt. jag förstår inte vad felet är. möjligen att boken är väldigt långsam, berättelsen bryts av med dialoger mellan författaren och huvudkaraktären i boken. jag vet inte, inget för mig. och sen har jag så många andra böcker jag bara vill läsa läsa läsa. och egentligen borde jag ta mig till bästa second hand-bokaffären (som egentligen säljer skivor) och köpa för en hundring.

ikväll ska jag gå på spelning och se cranes.
och jag längtar. det är ett av mina bästa band. som jag lyssnat SÅ länge på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar