måndag 2 november 2009

no strings attached

måndag morgon. halv åtta.
går ut i stormen och iskylan som bara finns där havet finns.
gränderna, bilarna, blåsten - det enda jag kan tänka på.
möter A, går vidare.

yoga.

jag trodde aldrig, aldrig att jag skulle gå upp tio över sju en måndagsmorgon för att gå och träna. nu är träningen något jag verkligen gillar (igen). det tar tid. jag minns att jag skrev för några månader sedan att jag önskar att det hade gått en tid. nu är vi där, A och jag.

idag börjar jag på mitt heltidsvik. jag byter inte arbete, jag får mer ansvar. kollegorna är de samma och jag är trygg med dem. det blir nog bra det här, det bästa är nästan att jag får en månadslön.

snart dags att skicka iväg pocket och prassel-paketet. vet vad jag ska skicka, måste bara fixa fram det. life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar