onsdag 4 november 2009

onsdagslistan

jag dör. jag saknar min dator. jag saknar mina fotografier, mina mp3:0r. jag saknar min imac!
men här kommer en lista:

Nämn något som gjorde dig glad igår.
att dagen på jobbet var bra.

Vad gjorde du klockan 8 imorse?
stördes av väckarklockan

Vad gjorde du för 15 minuter sen?
tittade på desperata hemmafruar.

Det sista du sa högt?
"ja jag får väl låta datorn stå på över natten.."

Det senaste någon sa till dig?
"jag kan ta den här, jag har massor med usb-portar här".

Vad var det senaste du åt?
macka med philadelphia och smörgåsgurka.

Vad var det senaste du köpte?
en bussbiljett?

Vad är det för väder hos dig just nu?
jävla skitväder, regn snö is blää

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej, eller jo. eller det beror på.

Favoritklädsel?
svår sak. jag gillar kjol. mest kjol. jag tror att jag har en stilkris.

Favoritlåt just nu?
kiss nya skiva. hela. alla låtar. ge mig (okej, nästan alla låtar)

Vad ser du om du tittar till höger?
bokhylla med kurslitteratur.

Vad gör dig glad just nu?
livet, verkligheten.

Humör just nu?
glad, lite trött.

Favoritgodis?
sånna där blå bumlingar. och dumle.

Kläder just nu?
tunika, byxor.

Morgon eller nattmänniska?
kväll och natt.

Längtar efter mest just nu?
krypa ner i sängen med min ninjahackerkille.

listan snodde jag från bondhustrun.
imorgon är jag ledig! och jag är ledig fram tills på måndag! yaay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar