onsdag 15 december 2010

dag 23 - det här får mig att må bättre

det är mycket som får mig att må bra. det kan vara små saker i vardagen som får mig att bli så där lycklig.

familj och vänner. våra katter. hur bebisen där inne sparkar och lever runt. det är nog det som gör mig lyckligast just nu. hur det lilla livet där inne boxas och far runt och det spelar ingen roll att det till och med gör lite ont ibland, när sparkarna går mot bäcken eller när det trycker på urinblåsan.

och vännerna, imorgon åker A och jag till köpenhamn för att flanera och gå på julmarknad på tivoli. jag saknar vissa av er, jag vet inte riktigt vart ni tagit vägen, jag finns i alla fall här (och har inte förändrats speciellt mycket sen jag blev gravid, just sayin').

och D som får mig att må så himla bra. trots mina gråtutbrott, har jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gör tillsammans med honom.

och familjen som är varm och håller på att bli precis så där stor som jag alltid önskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar