fredag 31 december 2010

bye bye 2010

Gott nytt år kära läsare!

en årssammanfattning får vänta tills nästa år, det är snart dags för oss att ge oss av till andra sidan gatan (typ). det blev ingen vistelse på landet det här nyåret, då jag är lite ängslig, har (lite) foglossning (och sammandragningar?!), måste a b s o l u t sova hemma och vill inte köra bil. preggo huh?

nu har jag i alla fall städat köket, färgat håret och funderat ut vad jag ska ha på mig ikväll. det kan tyckas enkelt, när en har en så pass begränsad garderob, men jag har två "finklänningar" och var tvungen att tänka över vilken av dem jag skulle ta. det blev den jag i n t e hade på julafton.

årets stora händelser har ändå varit: vi blev gravida och att jag fått fast tjänst en månad innan jag går på mammaledighet. det kallar jag flyt det.

so long, vi ses på andra sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar