torsdag 8 oktober 2009

pocket & prassel: paket 2

igår hämtade jag ut det andra paketet i En bok om dagens pocket och prassel-utbyte. den här gången fick jag boken The time traveler's wife av Audrey Niffenegger som är min bokväns favoritbok, en burk kusmite med smaken prince Wladimir (smakade igårkväll: gott!!!) och en björnbärsmarmelad med äppple, äkta bourbonvanilj och chili. det ska bli spännande att smaka! härliga tider! tack!!!

idag ska jag ägna mig åt att packa lite och sedan åka tåg till systrami. jag har laddat med böcker och iPoden har fått lite ny musik. trevlig helg till er alla!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga presenter! Den boken har jag velat läsa länge. Och kusmite som är så lyxigt!

    SvaraRadera
  2. ja det lyser verkligen upp vardagen!
    kusmite är något av det bästa!

    SvaraRadera
  3. Kul att du tyckte om! :-) /Hemliga bokvännen

    SvaraRadera