söndag 25 oktober 2009

brandon lee

igår var jag på maskerad med temat döda historiska personer som måste ha funnits på riktigt. jag tror att jag har ändrat mig minst tusen gånger och skulle klä ut mig till marie antoinette, edit piaf, olof palme och så vidare i en lång rad av kända, döda, historiska människor.

så var D och jag en sväng uppe på stan igår, jag skulle in på buttericks för att se om det fanns någon peruk jag kunde använda. men så hittade jag en kråka och sedan spann det iväg. brandon lee dog under inspelningen till filmen the Crow, och visst, är brandon lee en död, känd, historisk människa! yay! och inte behövde jag anstränga mig nämnvärt för att hitta kläder heller. gammelgothen där...
det var en trevlig kväll igår. A och jag hade tänkt gå ut på LOKAL efter maskeraden men vi hamnade på sibylla istället och sedan gick vi hem och sov. vadå trött och inte orka längre? haha.

idag är det födelsedagskalas för Ds bror. vi har köpt en jättekorg från oil&vinegar och som vanligt vill jag ha allt själv! för övrigt är det kallt ute. och min dator är fortfarande på lagning. buhu. så ja,, en crappy mobilbild får vara nog från gårdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar