måndag 12 oktober 2009

måndag igen

hade en finfin helg i gbg med syster och skrutt. åkte tåg i torsdags eftermiddag och himmel av torbjörn flygt höll mig sällskap. tyckte att början var lite virrig, men efter en så där 100 sidor flyter boken verkligen på. i fredags var skrutten och jag hemma, syster jobbade och systers sambo åkte till skåne. skrutten och jag lekte, busade, var ute och gungade och cyklade och vid tre tog tröttheten över framför fåret shaun och han sov i två timmar tills syster kom hem. lördagen spenderades med bushuset och jag kanade ner i bollhavet typ tusen gånger. det var kul! god mat har jag också ätit, och pratat och flamsat och planerat... jag önskar bara att vi bodde lite närmare varandra. verkligen.
igår åkte jag tåg igen och det verkar som om hösten verkligen kommit hit nu. det är kallt, det blåser och jag vill börja dona hemma. lite i taget, dagarna fylls upp.

nu ska jag sortera tvätt, gå ner i tvättstugan och börja tvätta. jag jobbar (än så länge) inte förrän på torsdag och sedan har jag två nätter i helgen. kanske en middag med efsa och lite träning i veckan. det är inte svårt att inte ha ett heltidsjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar