tisdag 7 december 2010

dag 18 - min favoritfödelsedag

alla mina födelsedagar är favoritfödelsedagar.
när jag var liten kunde jag inte somna kvällen innan och jag vaknade alltid jättetidigt på morgonen efter.

jag har bara haft en dålig födelsedag. tyvärr tänker jag ofta på den när jag fyller år. den var hemsk och jag tror att jag någonstans ville dö. i alla fall bara bort. det är tur att allt ordnade sig sen. det då inte meningen att en ska gråta och ha andnöd när en tänkt äta smörgåstårta i sängen och ha det fint. som tur är, har mina födelsedagar efter den där hemska jävla födelsedagen bara blivit bättre och bättre.
nästa år när jag fyller år, får jag nog den finaste presenten ever (några dagar eller veckor efter eller innan). en liten bebis, ett barn tillsammans med mannen jag älskar så sjukt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar