måndag 22 juni 2009

sommarpåse lyx - ankomsten

en postavi damp ner genom brevikastet i eftermiddags. jag tänkte inte så mycket på det, den mesta post som ska hämtas ut på posten är adresserad till D. men inte idag! det stod mitt namn på och efter att jag shoppat (nya gardiner till köket osv, älska rean på lagerhaus!), gick jag för att hämta ut min lyxpåse. solen är varm idag och när jag kom hem satte jag mig på gården och öppnade påsen. det var så spännande!! och jag var så glad! påsen innehöll:
  • två böcker: En kort berättelse om traktorer på ukrainska av Marina Lewycka och Berättelsen om Pi av Yann Martel.
  • en dvd med tre filmer: Galen i kärlek, Kärlek på jobbet och Ljuva november.
  • en fin liten pillerburk.
  • två påsar m&m.
  • ett yankee candle.
  • ett choklad: Turkish dairy milk.
  • godis: Starburst.
  • Ett kort från Ordning & Reda med en hälsning från min hemliga bokvän + ett fint bokmärke.

TACK SÅ HIMLA MYCKET! JAG BLEV JÄTTEGLAD!

och inte har jag läst någon av böckerna och jag tror inte heller att jag sett någon av filmerna! vilken lyckoträff! men så klart blev jag jättenyfiken på vem den där hemliga bokvännen är... men men, det är ju lite det som är spänningen.

5 kommentarer:

  1. Hemliga bokvännen22 juni 2009 kl. 19:20

    Vad kul att du blev glad! Nu är jag jätteglad också :D Vilken tur att du inte har läst någon av böckerna, det var verkligen en lyckoträff. Hoppas du kommer njuta av både böckerna och godiset!

    Kramar från din hemliga bokvän

    SvaraRadera
  2. det ska jag verkligen göra!

    SvaraRadera
  3. "En kort berättelse om traktorer på ukrainska" tyckte jag var helt underbar!

    SvaraRadera
  4. jag har köpt och gett bort den men aldrig kommit så långt att jag köpt den till mig själv. men nu har jag den! :)

    SvaraRadera
  5. åh, vilket paket! vilken lyx!

    SvaraRadera