torsdag 23 februari 2012

men skärpning

nej nu får det vara nog.
jag kommer tillbaka. jag har hängt lite på instagram och tagit menlösa bilder på E och katterna. men frågan är hur roligt det är.

min blogg, skulle från början vara en fotoblogg där jag skulle lägga upp fina bilder jag tagit med min systemkamera och skriva små underfundiga meningar och rader till bilderna. jag tror det höll i det första två inläggen. titta själv! 
sen utvecklades bloggen till någonslags ältningsblogg och sen blev jag gravid och då gnällde jag om det... nu är ungen min snart ett år gammal och jag är SÄMRE på att blogga än vad jag var när han var en liten bebis.
det gäller väl att ladda kameran då. ut går vi varje dag så några bilder skulle jag väl kunna knäppa. dessutom har jag fått en fotokurs av D som börjar i april. en kurs där E får följa med och ska liksom vara min modell (ja kursen heter "fotografera ditt barn" eller något liknande).

så där ja. då har jag styrt upp det här. då var det bara lite andra saker också. okejråherå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar