söndag 24 juni 2012

fatty

jaha då kom visst de där sockerkilona ifatt en och jag blev en tjockis. typ, veckan innan en ska börja jobba. JOBBIGT!
träningskort, cykling till jobbet samt inget socker, så ska det nog gå. delmål, målvikt, räkna.. jag vet precis hur det går till. 

midsommarfirandet i skärgården, allt ok. känns dock bara sorgligt att det bara är en vecka kvar på ledigheten. jag har liksom lite ont i magen, blir lite ledsen och har fått ont i ena käken för att jag troligtvis biter ihop om nätterna. och allt får jag nog tacka min arbetsplats för, även om det klart ska bli lite bra att dricka kaffe själv, äta själv och få andra saker gjorda.  imorgon ska jag ringa min chef och berätta att jag kommer tillbaka om en vecka. även om det nog vore hos hen det ligger att liksom säga "tjena hej, vad kul att du kommer tillbaka".

jag måste hitta ett nytt jobb.

saken är väl den att jag trivs så sjukt bra hemma med min lilla kille. han är så söt, härmar apa, fågel, lejon och ko. säger kocka (klocka), tack, mamma, pappa, tack, katt, hej... gör rörelser till baka baka kaka och imse vimse. och är så där sjukt jävla glad eller sjukt jävla arg. 

älskade älskade unge, vad jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar