onsdag 22 juni 2011

JUNI

det verkar inte vara en bra bloggmånad, juni.
det är nog så; jag går i min mammaledighetsbubbla, behöver inte så mycket, tänker inte så mycket men känner desto mer. men det är bra liksom. 

jag har fortfarande inte laddat batteriet till kameran. varför varför varför har jag inte gjort det? 
imorgon bär det av till midsommarfirandet i den blekingska skärgården. först ska torghandel och babymassage avklaras. hoppas att E sover så att vi kan köra i något så när ett sträck. 

juli ska bli en bättre månad på många sätt. jag ska ta tag i viktminskningen också. inte det att jag har några gravidkilon kvar - tvärt om väger jag 5 kg mindre än vad jag gjorde när jag blev gravid. men kilona kan bli färre, och jag må bättre. tror egentligen inte att jag behöver göra så stora förändringar. gymkort ska inhandlas. det är bra att friskis ligger tvärs över parken. det tar ingen tid att ta sig fram eller tillbaka. 
desutom! jag tror att jag ska låta håret växa ut, utan att färga det. fast det, mina vänner, får vi se hur länge tålamodet håller!

så glad midsommar!

ps! jag är snart klar med Lilla stjärna! hurra! jag har läst en roman på över 400 sidor då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar