söndag 26 juni 2011

midsommarhelgen

fattar ni eller?! läst ut en roman! börjat på en ny! det tog ju nästan bara en månad att läsa Lilla stjärna,  tror jag. över fyrahundra sidor! jag är sjukt stolt över mig själv.

annars var midsommar på ön fint. ölivet är speciellt, lite långsamt och det finns inte så mycket att göra, se eller känna. det är mest att vila och se tidan an (om en inte har en bebis vill säga).

tillbaka i stan och det känns faktiskt helt ok. kanske är det för att det inte är havet, där uppe där ölivet utspelar sig. resan hem gick fantastiskt dessutom; E sov hela vägen och vi behövde inte stanna en enda gång.

2 kommentarer:

  1. Så kul att höra att du läst och gillat, jag läser inte Ajvide för jag tycker de är skrämmande... Ser att du börjat på Haddon. Ska bli intressant att höra vad du tycker om den :-)

    SvaraRadera
  2. joanna! har inte kommit så långt än men jag gillar stämningen i den redan!

    SvaraRadera