tisdag 5 juli 2011

juli

igår vände sig E från rygg till mage och fick den arm som varit i kläm tidigare med sig för första gången. det händer så himla mycket nu. det är alldeles överväldigande. 

så juli: i lördags åkte vi till min syster i gbg. härliga dagar med mycket lek och bus. det har varit hur varmt som helst och ett besök vid havet i söndags var på sin plats. D var och såg the BIG four och sov hos en vän mellan söndag-måndag. igår körde vi hem. eller; jag körde hem. jag slås av det varje gång jag sätter mig vid ratten, jag gillar verkligen att köra bil. 

idag bjuder nog inte så mycket. E har typ magknip (fjärde dagen utan bajs) och sover just nu. kan tänkas att värmen inte gör det bättre. jag tvättar nu på  förmiddagen och ska nog ta en tur till torghandeln efter lunch. det är skönt att vara ledig, även om jag skulle behöva lite ensamtid. helgerna går så himla snabbt och vi har haft saker tre helger i rad nu. nästa helg hoppas jag på att vi tar det lugnt.

det känns som måndag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar