onsdag 20 juli 2011

golvet, ftw

fattar ni?
det blev ett golv och det blev klart på lite mer än en timme!

E sov sig igenom alltihop och jag och D käkade frukost i vardagsrummet. sedan var det typ klart. vilket lyft det blev! jag är så himla nöjd och tycker att köket är det bästa rummet i hela lägenheten nu. det blev till och med bra med den nya ordningen på möblerna. jag är alldeles för nöjd, känns det som.

imorgon åker E och jag till havet för några välbehövliga dagar hos mamma och pappa. min syster och hennes barn kommer också. det blir liksom familjehäng för hela slanten. härligt!
med andra ord kommer det nog inte bli så mycket mer bloggat innan helgen men med tanke på det nästintill obefintliga blogglädjen, är det nästan ingen skillnad. och jag som sa att juli skulle bli en bättre månad...
oh well, det kallas ambitioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar