tisdag 29 mars 2011

tisdag

fungerar än så länge bra. E sover, jag ska käka frukost och sedan börjar projekt tvättstuga. jag undrar om jag kanske ska ta vagnen ner och sätta den utanför och gå in med mjukliften. helst av allt skulle jag vilja ha en tvättmaskin I lägenheten. men det går ju inte, vi har inte plats...

natten har varit ok, fastän vår bebis helst av allt skulle vilja ligga ovanpå oss dygnet runt. kan nästan inte fatta den stora kärleken, den överväldigar hela tiden. livet alltså!

6 kommentarer:

  1. Vad duktigt att ta itu med tvättstuga! Jag har tvättmaskin i badrummet och är väldigt nöjd med det kan jag säga. Annars skulle vi nog få köpa tre-fyra gånger så mycket bebiskläder med tanke på allt kräks och alla ombyten här. Och det är hopplöst att få tid i tvättstugan oftare än en gång i veckan.

    SvaraRadera
  2. så värst duktigt vet jag inte om det var.. D gick ner med tvätten innan han gick till jobbet och nu gick jag ner och hämtade upp det med E i mjukliften och jätteskakig över att jag skulle tappa honom?!!

    oftast går det att få tvättid var tredje dag här, men det är morgnar och mitt på dagen, så jag antar att jag måste få in någon slags rutin för tvättstuga + bebis :)

    SvaraRadera
  3. Har glömt fråga om din te-vinst kom fram! Gjorde den det? Hoppas :)

    SvaraRadera
  4. Det är guld värt att ha tvättmaskin nära. Förstår att det är jobbigt att behöva boka tid och springa upp och ner när man har en nyfödd. Hoppas du får in ngn slags rutin i det snart.

    SvaraRadera
  5. sjal eller babybjörn är mitt tips, vi gick inte en meter utan sjalen!

    SvaraRadera
  6. har faktiskt en babybjörn, får väl bli projekt till helgen.

    SvaraRadera