onsdag 23 mars 2011

the lovecats

dagarna försvinner och jag gillar läget. visst, det går inte att planera, det går inte att bestämma något men trots det är vi liksom mitt inne i ett slags lyckorus som aldrig verkar gå över. vi vill inte heller att det ska sluta. för vi har fått en son, EN SON, och han är det finaste vi någonsin sett och våra ögon fylls av tårar av glädje och vi försöker lämna det där dramatiska (som kommer, jag lovar) bakom oss och inte tänka mer på det.. 

men ändå, TO DO-listan bara växer, jag vill så gärna få saker och ting färdiga.. å andra sidan, varför stressa?

  • sortera bort mamma-kläderna (de ger mig aaaaangst)
  • fixa i nya byrån med mina smycken
  • sortera in mina vanliga kläder i garderoben
  • köpa nya kläder

The Cure – The Lovecats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar