lördag 16 juli 2011

köksgolv

på tisdag får vi nytt köksgolv. ni vet det där köksgolvet som lovades dyrt och heligt INNAN februari i år. det där golvet som inte kom INNAN februari och E. fastän det lovades. 
ibland blir jag så sjukt trött på att bo här. det enda problemet är att jag inte vet var jag vill bo. jag vill nog inte bo i ett hus. för jag vill inte hålla på med alla de där trädgårdssakerna, samtidigt som jag vill ha en liten liten trädgård så att jag kan sitta på terassen och E kan springa på en liten gräsmatta. och några krukor med blommor och lite kryddor. det räcker liksom lääänge. så vad blir kvar: br-radhus. oh well..

men alltså, på tisdag kommer det alltså, det där golvet, som vi väntat på sedan i oktober förra året. INNAN februari blev till juli. just snyggt. tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar