söndag 4 september 2011

en (ny) lista

den går tydligen runt:

Brukar du komma i tid? nej det kan jag verkligen inte påstå. jag är ofta nära, men oftast fem minuter för sent.
Har du bra kondition? jag hade en gång i tiden. jag tänkte ta tag i det igen. fast jag är viljestark. det räcker oftast.
När blev du fotad senast? igår.
Hur känner du dig nu? jag är trött, men söndags"mysig".
Vanligaste färg på dina kläder? svarta kläder.
Blir du bra på bild? ibland!
När och varför grät du senast? jag grät nog en lite skvätt i fredagskväll när det "körde ihop sig" (gillar inte det där uttrycket) innan pizzan var färdig.
Var det pinsamt att svara på det? näe?
Hade du en bra kväll i går? jättefin kväll ute på landet hemma hos A och M, inflyttningsfest men kräfttema.
Din favoritdryck på morgonen?
te
Kan du laga mat? ja det kan jag. fast jag hade en liten kris här i och med köttätandet. men jag försöker laga mat.
Är du nyttig? nej! inte ett dugg. snart, snart... helt säkert.
Är du blyg? ibland.
Vilken tid gick du upp i dag? halv tio.
Hur mycket krävs för att du ska bli full? vet inte! inte druckit en droppe alkohol på över ett år!
Har du spytt offentligt? jaja...
Hur många timmar sover du? tre i stöten?
Vad sa du senast? där är den där äckliga gubben! (om Ds tv-spel)
Var du på festival i somras? nej! eller, malmöfestivalen var jag faktiskt på så JA!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? D eller mamma
Vad skulle du behöva nu? alltså, sova lite tror jag. mat? MAT!
Har du snygga skor? jajemen!
Vad var det första du sa i morse? hej lilla hjärtat!
Sov du i din egen säng i natt?  oja!
Har nån annan sovit i din säng i natt?  ja D och E.
Har du körkort? jajemensan!
Är du ensam nu? nej nej, eller, resten av familjen är i olika rum.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? att A, J och Y kommer hit imorgon eftermiddag, sångstund och introduktion på babysim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar