torsdag 17 september 2009

swans

önskas: struktur, en fast anställning, en bil, pengar, tid och ett renare leverne.

finnes: kaotisk ordning, timanställning som på sätt och vis tar slut sista september, fattigheten, drömmarna, stressen, vänskapen, kärleken och glädjen (och jag borde nog uppsöka ett apotek i dagarna :/).

summering: jag är glad, jag har fina vänner. jag har börjat repa med ett band och jag har börjat träna. jag önskar att det fanns mer ledig tid samtidigt som jag bävar inför den stundande arbetslösheten. jag skickar ansökningar varje dag. jag är spontan och lite crazy, jag provar nya tekniker. samtidigt finns det så mycket jag vill köpa, vill göra, hänge mig åt. jag får helt enkelt ta lite i taget. det tråkigaste som finns.
trots den stundande arbetslösheten (det är lika bra att tänka så), har jag i alla fall en kvällskurs jag ska gå. jag gillart!

och här är dagens ledmotiv älska att covern är så många gånger bättre än orginalet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar