onsdag 3 november 2010

rest my head on you


det är onsdag idag. jag har inte gjort speciellt mycket. varit på yoga, tvättat, suttit i schäslongen. typ det. inget mer. slumrat lite. jag är totalt utmattad efter de dagar jag jobbat nu för tiden. ingen energi till någonting. glädjer mig liksom åt att jag inte har någonting bokat på mina lediga dagar. shit vad tråkig jag är.

angående bilden, så gillar jag de där knacka på-grejerna. tog massor av bilder när vi var på sicilien men inte laddat upp några än. de kanske kommer.. en i taget liksom.

men nu återvänder jag i soffan. jag har en bok som SKA bli utläst. fattar inte hur det tagit så lång tid.. kanske för att jag somnar hela tiden. inte alls att boken är dålig, på intet vis.


Antony & The Johnsons – Knockin' On Heaven's Door

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar