onsdag 26 augusti 2009

lägesrapport:

okej, här kommer en lägesrapport. jag tror inte att jag hinner blogga så mycket den här veckan..
  • idag är det min enda lediga dag på hela veckan.
  • jag gick upp kl.12 och jag har nackspärr. jag gick och lade mig i sängen igen för att jag inte orkade vara uppe.
  • nu, halv tre på eftermiddagen, känner jag mig fortfarande golvad.
  • jag är något irriterad över vissa händelser
  • jag ska snart gå till ica och handla saker till en paj
  • trots min enda lediga dag den här veckan, har jag bestämt mig för att tillbringa kvällen med arbetskamraterna på kräftskiva. det heter: jag tycker om mina arbetskollegor.
  • jag har surfat runt på pocket & prassel-deltagarna och slås lite irriterat över att folk inte verkar gilla sci fi. frågan är om personerna i fråga inte läst någon sci fi över huvud taget eller om den gamla bilden om att litteraturen inte ÄR litteratur utan är någon slags slaskprodukt som inte kan kallas duga.
  • personen jag ska skicka pockets och prassel har fortfarande inte svarat på frågorna. dessutom är jag lite konfunderad över matchningen. om det finns någon matchning.
  • nu ska jag ta en dusch, gå ut i solen och njuta av att vara ledig när jag är ledig. snart börjar pluggandet igen. och handla på ica, förståss.
  • det går bra med körandet. idag har jag haft körkort i en vecka och en dag.

1 kommentar:

  1. Finns ingen matchning alls! Det är helt slumpmässigt! Det är lite grann en del av tanken... ;-)

    /En bok om dagen

    SvaraRadera