torsdag 13 augusti 2009

ut med det gamla

... men inte slänger jag något.
jag rensar garderoberna i hallen och utropar hela tiden MEN DEN HÄR JU! å andra sidan har jag köpt sopsäckar och mycket av gamla jackor, kappor och annat åker ner i källaren. däremot: skor. alla dessa skor. som dessutom är trasiga. fejk-converse med stjärnor på, prickar på, hjärtan på... de slänger jag faktiskt. sulorna är sönder, hål rakt upp i foten. samtidigt hittar jag andra par skor, bah! men hallå? har jag kvar de här? det tar så lång tid att städa garderoberna. därför gör jag det inte speciellt ofta.
jag tror att det kan vara för att hösten är på ingång. eller är den inte?

1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig! Fyndade nyss en jeansjacka i min egen hallgarderob...som jag inte visste att jag hade kvar.

    SvaraRadera