onsdag 17 februari 2010

I start the day in the usual way then think.. well why not?

inte för att jag vet om det är någon som bryr sig, men jag fick det fortsatta vikariatet (hurra!)och har nu jobb i 13 månader till. jag tror inte att jag har förstått det riktigt än men jag kan åtminstone börja planera mars-april och så vidare. dessutom fick jag ett löneök på 1400 spänn (hurra!) från och med januari så jag får pengarna för januari och februari retroaktivt (hurra!). det är nästan så att en skulle gå ut och fira med något. eller. okej, jag har redan firat. jag beställde en sån här imorse och jag funderar på om jag ska ta en sväng på stan i dag (hurra!).

men helt ärligt, jag vet inte om jag v i l l gå ut på stan i det här vädret. det är kanske bättre och sitta hemma tills jag har skola eftermiddag. mest troligen. jag fick låna Dan Browns Den förlorade symbolen av en arbetskollega för några dagar sedan. jag har hatkärlek till Brown. men han är ju bra på att inte låta en släppa böckerna. nu ska jag äta frukost.


tori amos - wednesday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar