söndag 20 juni 2010

alltså vet ni?!

så här är det va, det är något konstigt som pågår. när jag kommer hem från min eftermiddag i parken, spelar min sambo gangster-rap blandat med Avril. efter maten spelar han bara rap av den VÄRSTA SORTEN.
och nu.. efter att jag frågat om han måste spela jävlafuckingskithiphop, spelar han BARA Celtic frost. jo. det är mycket bättre(obs! inte ironi!!). men alltså, har ni träffat honom? AVRIL! HIPHOP!

känner mig lite kluven till det här med bloggers nya design-val. det verkar som en fasas ut när en använder de gamla hederliga. jag vet inte. jag tror jag kör på utan att ändra så får vi väl se hur länge blogger låter mig vara.

mhm, ikväll ska vi se ghost busters. eh. okej. typ och sen blir det polisskolan 1-324. nej men okej då, men nästan..

ps! kära bokvän,
inlägg kommer om mina böcker och mitt läsande och allt du kan tänka dig. så länge kan du roa dig med att läsa från de övriga bokbytena jag varit med i. de finns längst ner på högermarginalen!!


Ray Parker, Jr. – Ghostbusters - from "Ghostbusters"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar