fredag 4 juni 2010

update..

det kommer en lista.

  • jag är tillbaka på jobbet efter 14 dagars ledighet. gårdagen gick bra, hoppas det går bra idag med. inga större skandaler och lugnt. jag har till och med blivit "av" med en klient.
  • det är fredag men det känns som tisdag. fast, veckan börjar och slutar sällan i mitt liv.
  • i helgen vankas dop. det ska bli skönt att komma till havet, träffa mamma och pappa och syster med familj.
  • jag måste upp på stan och handla doppresent. jag står fortfarnade i valet om jag ska göra det idag, eller om jag ska vänta tills imorgon.
  • nästa helg ska jag på det andra bröllopet för den här sommaren. det måste fixas och trixas lite för det med. bra sak är att jag tagit semester på min ABBA-helg.
  • det blir förmodligen två turer till den kungliga huvudstaden i sommar.
  • jag ska se KISS nästa söndag, jag är sjukt pepp.
  • jag ska jobba sju nätter under två veckor. jag ser fram emot det.
  • jag drömmer om bebisar (hej 30!)
  • jag hoppas kunna se Sex and the City nummer 2 i nästa vecka.
  • jag blir arg över vissa saker och tänker att jag måste sätta ner foten, bli en bitch och sluta fundera över god stämning.

Russian Red – Girls Just Want To Have Fun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar