lördag 5 juni 2010

more than a party

jag har verkligen GJORT stan idag. vet inte hur mycket pengar som gått, men det skiter jag i. nu är jag hemma med hur många påsar som helst och ska nu roa mig med att svettas av och slå in paket.

det blir liksom dop och födelsedag imorgon. det blir massor med presenter. och jag är fadder till lille plutten E och tar uppgiften med ro. det enda som oroar mig lite är att jag ska läsa några rader ur bibeln.. hehe. jag frågade systramin om hon inte tyckte att det var lite hyckleri men det tyckte hon inte. jaja, jag får väl låtsas att det är något annat jag läser... buhu. gud-fader-och-den-heliga-anden.

dop i kyrkan är egentligen ett enda stort hyckleri. jag menar, vem bryr sig? antar att systramin tycker att det har mer med TRADITION att göra än något annat. och sen är det meningen att jag ska vara en förebild och lära ut guds ord. nej, vi tar det som om det är något roligt istället. hade det varit på riktigt hade då inte jag fått vara fadder. jag har trots allt gått ur kyrkan.

menhäpådäh.



Depeche Mode – See You

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar