fredag 18 juni 2010

dagens:

DAGENS VILL HA: Olof Viktors kräftstjärtsmacka med chiliaioli.
DAGENS KLÄDSEL: grått linne, vitt linne, svarta 3/4-militärbyxor.
DAGENS SMINK: helt natural. bilden ovan togs för tio sekunder sedan. man blir en sådan skönhet av att jobba natt.
DAGENS FRISYR: nej?
DAGENS HÄNDELSE: eh? jag lyssnade på p4? för att det var fotboll på p3 när jag skulle äta min frukost halv tre.
DAGENS LÅT: The 69 Eyes – Gothic Girl
DAGENS PLANER: jag har inga. inte ens parken. kanske gården. en bok. pepsi.
DAGENS SAKNAD: tid?
DAGENS DUMMASTE: som alla andra dagar.
DAGENS SJUKA: har ont i ansiktet. och i magen.
DAGENS DROG: spotify
DAGENS KRAM: jag skedade D när jag kom hem vid halv 7 imorse.
DAGENS PUSS: av D. mellan vårdcentral och jobb.
DAGENS KÖP: jag köpte frukostbullar på mido imorse.
DAGENS GODIS: nej inget.
DAGENS HUMÖR: nattbubbla - måste - ta - hål - på - nattbubblan.
DAGENS ORD: bröllop/fotboll - jag bryr mig mycket lite men tänker nog i alla fall se lite på tv imorgon. på bröllopet då. kanske köpa en kylskåpsmagnet på Åhléns med prinsessan och prinsen (är det någon som verkligen undersökt om vickan och danne inte är släkt med varandra??!) och dricka skumpa, äta jordgubbar.
eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar