söndag 22 augusti 2010

sunkissed


helgen liksom. det finns inget så skönt som helg. speciellt eftersom hela augusti har inneburit lediga helger för min del. det är en lyxvara.

igår slappade vi. jag sov eftersom jag jobbade natten mellan fredag och lördag. på eftermiddagen svenssonhandlade vi på ica maxi och på kvällen tittade vi på världarnas krig och åt lösgodis. idag gör vi ingenting. D tittar på tv och jag ska återgå till att läsa min bok. måste säga att jag inte alls gillade Kallentofts midvinterblod från början. men nu, oj oj! intressant med tanke på att jag faktiskt hört så mycket olika reaktioner om boken.

snart är krimsommaren slut och massor av böcker står på rad. bland annat Blonde av Joyce Carol Oates och Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami. härligt!!

nästa vecka bjuder också på inskrivning på mvc. spännande! och, vi går in i vecka 15! trodde aldrig att vi skulle komma hit!


Popsicle – Sunkissed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar