fredag 15 oktober 2010

london baby!

åh! nu är en weekend-resa till London bokad i november! så härligt att komma till en av de bästa städerna jag vet! nu ska vi boka ett litet spa-paket också, tror att det blir på Ystad saltsjöbad spa i december eller januari. härligt att ha lite saker att se fram emot nu när veckorna verkar bli tyngre och med en växande mage. förstå mig rätt, jag gillar att vara gravid men tänker att vi behöver vila upp oss lite.

dessutom: jag har lämnat in bilen på tvärs över gatan. snubben hade lunch men lovade att titta och laga hjulet i eftermiddag. jag fick dessutom erbjudande om att äta lunch med mekanikerna, men jag tackade vänligt nej. eh..

nu ska jag ringa min mamma och pappa och berätta om ullared. mamma kommer säkert att njuta då hon alltid sagt att hon ALDRIG ska åka dit. det ska nog inte jag heller igen... men en vet ju aldrig.

okej! låt helgen börja!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Jag tycker ni gör helt rätt som bokar kortare resor, jag tyckte det var jobbigt att åka bort två veckor. SPA verkar ju optimalt :)

    SvaraRadera
  2. kan tänka mig att det var jobbigt att åka bort så länge. vi har pratat om att både resa till solen och till någon annan storstad. nu har vi förvisso varit en del i london, men eftersom vi gillar så mycket tar resmålet en gång till :)

    spa verkar hur skönt som helst!!

    SvaraRadera