onsdag 27 januari 2010

helt enkelt: the week never starts around here

och vet ni? jag som trodde att jag jobbat min sista natt på ett tag, sitter faktiskt på jobbet igen. jag hade tänkt gå på yoga klockan 20 ikväll men vid halv sju ringde en kollega och sa att hon inte kunde komma in till stan eftersom tågen var inställda. samtidigt på jobbet fick de två som var inne under dagen åka hem vid 17 för att över huvud taget vara säkra på att komma hem. lätt räknat var det bara jag som kunde jobba i natt, så nu sitter jag alltså här. UTAN att ha tränat. istället får jag vara ledig på söndag, vilket faktiskt alltid kan vara en tröst. men ändå. min ork tog på något sätt slut imorse och lik förbannat sitter jag här och hade 20 missade samtal på telefonen när jag kom in. jag har faktiskt struntat att ringa upp mer än till soc.jour men det var i alla fall inget jag kunde göra åt saken så jaja.
så nu har jag 7 timmar kvar. hurra.

1 kommentar:

  1. Ahaaaaaaa!!! NU kollde jag på bilden och ser ju vem du är!!! Darling Special K, såklart, åååh.

    Jag är vimsigast i världen och har ASDÅLIGT samvete för att jag inte har hört av mig igen, klart vi måste ses snaaaaaaart!!

    Ska leta reda på ditt mejl hemma och svara på det.......

    KRAM.

    SvaraRadera