fredag 22 januari 2010

she's in parties

efter två nätters arbete vaknade jag av något som ramlade ner. jag vet inte vad det var och när jag gick upp hittade jag ingenting i lägenheten som inte var i sin ordning. jag misstänker starkt katterna, de såg ganska skyldiga ut..

de här två nätterna har varit slitsamma. det känns som om saker och ting kommer att explodera, på flera olika håll och maktlösheten över att inte kunna göra något själv utan lämna över till dagpassen känns sådär. jag känner starkt att jag tagit rätt beslut men det är alltid så svårt att övertyga sig själv när en jobbar ensam på nätterna. nu har jag helgen ledig och ska lämna de där sakerna tills på måndag natt och hoppas att vissa saker löst sig i alla fall.

snart ska jag iväg och träna boxning med Anna. gick på vårt första pass i måndags. tränade fitness-boxning för några år sedan och jag gillar det verkligen. men under tiden lyssnar jag på bauhaus. i helgen är jag ledig och vi ska gå och se på målarfärg till väggarna i "biblioteket" och köpa födelsedagspresent till Ds brorsson som fyller 1 år imorgon. och på söndag ska vi åka ut på landet och fira honom.

mina bilder lyser verkligen med sin frånvaro. jag vet inte varför, har tappat suget bara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar