torsdag 11 mars 2010

dance for me

idag är det torsdag och jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen. jag vaknade halv tre och var jättehungrig. händelselös natt med ett försök att se en wallander-film. det fungerade inte. jag skruvade också ihop en malm-byrå men var rädd att det skulle låta för mycket trots ljudisolerad dörr.
hungrig. jag var hungrig hela natten. åt soppa, macka, lite choklad. drack chai-te, ordnade upp i röra, bokförde, avförde... blev trött men hörde fåglarna sjunga vid halv sex. jag vill ha vår nu. på riktigt. ge mig vår.

jag började läsa en halv gul sol men tycker att kapitelindelningen är för lång. jag förespråkar korta kapitel. en hinner liksom inte bli rastlös. men av de 150 sidor jag läst, ser jag boken på intet sätt dålig, bara lite långdragen och inte så mycket action.
ps. inga samtal i natt heller tack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar