fredag 19 mars 2010

lyxfällan

såg lyxfällan igårkväll. det handlade om ett par med två barn och en hund och ekonomin var körd i botten. men det enda paret ville var att gifta sig och kanske bli gravida igen. när de varit och pratat om sina skulder, bestämde sig mannen för att fria. han dukad på en röd- och vitrutig duk i köket och bjöd på rostbiff och potatissallad. potatissalladen var kvar i plasförpakningen med folielocket uppsvängt lite snyggt. shit vad de måste ha velat gifta sig. sen friade han och hon grät en skvätt till.
men alltså, den där bilden av potatissalladen.. den äter på min hornhinna. är det svårt att lägga upp den i en skål? ni var ju för fan på tv?!

nu ska jag snart börja jobba. åh! det är verkligen helt fantastiskt vad kul det ska bli.

Six Feet Under – Silent Violence

2 kommentarer:

  1. såg det också och fnissade åt den där "lyxmåltiden" för mig själv..men vem vet, kanske var det typ "deras" maträtt, som dom käkat på sin första dejt? och varit lite sådär wild & crazy och inte lagt upp i skål då heller? :)

    hej hej föresten, jag heter anso. älskar din blogg.

    SvaraRadera
  2. jag hoppas på något sätt för deras egen skull att det är nått sånt, wildandcrazyindeed.

    kul att min blogg faktiskt blir läst. det trodde inte jag.. :)

    SvaraRadera