söndag 14 mars 2010

söndag, tulpaner och kent

härliga helg! igår åkte vi till en annan del av stan och drömde om bostadsrätter och hittade en fiskvagn på ett torg. vi handlade godsaker, njöt av solen och precis innan regnet kom åkte vi hem igen och jag var hos A och fikade och pratade bröllop. när jag kom hem började vi laga middag med den färska fisken och sedan blev det rosévin och melodifestival.

idag städas det och jag ska snart baka tigerkaka. det må låta som en riktigt husmorsblogg idag, men det struntar jag i. ikväll kommer mamma och pappa och det bär av mot malmö arena för att se kent. härligt igen!

tanken på att jag jobbar endast en natt den här veckan och sedan är ledig fram tills på fredag är inte helt tokigt heller...


Kent – Stanna hos mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar