torsdag 12 maj 2011

böcker som ligger kvar..

jag började läsa Vänner för livet av Per Hagman i februari typ. jag har alltid gillat Hagmans böcker och den här boken är inget undantag. det är bara det att den verkar ha legat oläst lite för länge. jag har nog läst halva boken, men knappt läst något sedan E föddes. 

mitt dilemma är just nu om jag ska börja läsa en annan bok, som kanske är snällare mot min amningshjärna och ta upp Vänner för livet om ett tag. eller, om jag ska läsa klart Vänner för livet, innan jag börjar på en annan bok. jag har aldrig varit en vän för att lägga undan böcker, eller för den delen, läsa flera böcker samtidigt. det finns nästan inte i min värld. 

det tål att tänkas på. nu ska jag dricka te och äta tigerkaka. barnet sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar