fredag 14 oktober 2011

det börjar...

... ordna upp sig. jag är till och med lite lugn och ser fram emot morgondagen.
mycket beroende på att jag har en mamma och en pappa som igår gick igenom lägenheten som en tornado och dammade, fixade och röjde. vi bar till och med 1,20-sängen som stod i Es blivande rum till källarförrådet. det ni! fick en del bryt för att jag var så trött och stressad men mamma och pappa är så himla bra!
så idag har jag varit uppe hos grannen och druckit kaffe (grannen har en son som är 11 dagar yngre än E) och snackat lite skit och nu har jag röjt i arbetsrummet så att träningscykel osv kan få plats. E sover sen en timme tillbaka och jag ska fortsätta finslipa lite. vi blir 18 vuxna och 7 barn imorgon.

D kommer hem redan vid 15 idag så att jag kan gå en sväng på stan och se om jag hittar något att ha på mig. ska gå och visa upp håret också tänkte jag, få se om det finns något en frisör kan göra åt mig. har köpt två paket blekning men vågar inte riktigt använda dem efter förra gångens hårtoppstuggummi-incident.

så. allt lugnt. dags att sätta systemkamerabatterierna på laddning. och TACK för glada tillrop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar