söndag 9 oktober 2011

what can i say?

så dålig på att gå och lägga mig. klockan är 0100 och jag har inte gått och lagt mig. varför har jag inte gått och lagt mig?

vi har en bra helg! vi röjer! jag är sjukt pepp på att inreda barnrum! BARNRUM! jag har hittat en nalle-tavla som jag ramat om och jag har flyttat byrå och tänker fixa lite till... kanske lite dumt eftersom det står en 1,20-säng och ett skåp som ska bort. dessutom ska det målas om! å andra sidan är det roligt att få iordning lite i alla fall, Es rum har varit lite som ett förråd. sen typ ett år tillbaka... 

en vän påminde mig i en statusrad på facebook om glögg att det snart är dags att "sätta glögg".  minns ni? okej, förmodligen inte men godare glögg har jag sällan druckit. förra året blev det inte. jag var gravid och glöggen blir sjukt stark. eller så glömde vi helt enkelt bort det. typ så. 

NU ska jag gå och lägga mig. okej, god natt och hej, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar