måndag 31 oktober 2011

hej då oktober, jag går och lägger mig nu

D och jag tittade på säsongspremiären av misfits ikväll efter att E somnat. när klockan var 22, bestämde vi oss för att gå och lägga oss. alltså, vi kanske kommer i säng innan 23 ikväll!

den här timmen alltså. den ställer till. bebisen vaknar jättetidigt och är så trött att han inte kan äta frukost utan att få den i ögonen. och sen ska han sova och så sover han inte så länge som han brukar och så har han fått sova tre gånger idag. å andra sidan: snacka om att ta rutiner som inte är rutiner på för stort allvar. nejdå, men de där två timmarna han brukar sova på förmiddagen är ganska bra tycker jag. på eftermiddagen är det strunt samma eftersom jag också brukar somna under den "nattningen".

fast nu vaknade han. bebisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar