tisdag 25 oktober 2011

pausfågeln talar

jag tog bilen och E och åkte till havet i fredags morse. klockan tre var det någon som slog mig i huvudet och jag började snörvla, hosta och nysa. jag fattar inte hur det kan komma så där bara. lördagen följdes med 38 graders feber och värk i hela kroppen. kunde knappt bära E. mattheten. täppheten. förkyldheten. 

jag är så glad att jag inte stannade hemma i helgen eftersom D åkte på konferans till budapest. tänk om jag varit här hemma själv? mamma och pappa tog E hela lördagen och jag fick vila mig, sova ostört i tre timmar på eftermiddagen. söndagen var det lite bättre. idag känns det litelitelite bättre. men att vara sjuk är ingen win win.

så är läget. nu ska jag dricka ett glas saft och stirra rakt ut i luften. E sover. snart kommer L på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar