tisdag 8 december 2009

tonight tonight..

lite action under nattarbetet. jag fick till och med ringa securitas och två stora vakter stod utanför och väntade på mig (jag fick köra motorvägen snabbt snabbt). det skramlade så där fint om deras byxor av nycklar och annat vaktigt.

klockan 4 blev jag sjukt trött. bara så där. halv 5 var jag uppe och studsade igen och klockan 6 fick jag gå hem. sen stod jag vid busshållplatsen och blev lite paranoid. tillslut kom bussen och nu är jag hemma. det blåser i hela lägenheten. det har varit människor här och fixat ventilationssystemet i huset. det har inte fungerat på... tre år! men så här ska det väl i alla fall inte låta?! typiskt.
vårt vardagsrum är en hel fabrik. olokaliserat buller och NU DET HÄR BLÅSLJUDET!

men god natt då, imorgon ska jag börja på min hemtenta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar