torsdag 27 januari 2011

30

30 dagar kvar till beräknat.
jag känner mig ganska förberedd. vi har det mesta, de flesta bebiskläderna är tvättade. är det dags att packa BB-väskan nu?
nästa vecka ska vi på föräldrautbildning, så himla sent. fattar ingenting.

jag har suttit i telefon nästan hela dagen med HR-service. fick två lönespec:ar igår var av en inte hade något OB, inte rätt bankkonto, inte rätt personnummer. eh...
min lön har i alla fall kommit in, de på HR visste inte vad som var felet och vet inte heller var pengarna tagit vägen. inte mitt problem kan tyckas men det känns oerhört stressande.

nu är det äntligen klart med min anställning trots att det är en månad sedan jag blev just tillsvidareanställd. ansökt om mamma-ledighet två arbetsdagar innan jag ska gå. bra jobbat; men det är faktiskt inte mitt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar