söndag 23 januari 2011

lista

jag hittade svara-med-ett-ord-lista hos både onekligen och inspirerat.
jag härmas för att det är söndag, min rygg inte mår så bra och för att jag drömt om spöken hela natten (jag drömde speciellt om ett spöke som hette Anneli som gillade att knacka på fönster).


1. Var är din mobiltelefon? sovrummet
2. Var är din andra hälft? badrummet
3. Ditt hår? nyklippt
4. Din mamma? bäst
5. Din pappa? kärleksfull
6. Det bästa du vet? familjen
7. Din dröm i natt? spöken
8. Din dröm/ditt mål? lycka
9. Rummet du är i? arbetsrummet
10. Din hobby? läsa
11. Din skräck? förstörelse
12. Var vill du vara om sex år? våningen
13. Var var du igår kväll? hemma
14. Vad är du inte? moderat
15. En sak du önskar dig? vår
16. Var växte du upp? havet
17. Det senaste du gjorde? frukost
18. Dina kläder? mjukis
19. Din tv? stor
20. Ditt/dina husdjur? korvarna
21. Din dator? bästa
22. Ditt humör? söndagsglad
23. Saknar någon? ja
24. Din bil? röd
25. Något du inte har på dig? mössa
26. Favoritaffär? kahls
27. Din sommar? ledig
28. Älskar någon? ja
29. Favoritfärg? svart
30. När skrattade du senast? nyss
31. När grät du senast? då


för övrigt ska jag och D avnjuta några matcher med Hulk Hogan nu. det är nämligen 27 år sedan han tog titeln från Iron Sheik och Hulkamania was born. bara så att ni vet alltså..
i eftermiddag åker vi en sväng till svärmor och äter middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar