torsdag 13 januari 2011

busy torsdag


idag har vi verkligen legat i. varit hos polisen och anmält skadan på bilen, varit på babyland och köpt babyskydd, varit på info i V. hamnen som gavs av Försäkringskassan och föräldrapenning, handlat mat och vid 19 kom J, A, J och A hit. vi käkade tacos. fin kväll!!

det var dimmigt när vi kom ut från infon, turning torso såg vi inte toppen av ens. skumt, tänk att bo där ovanför dimmolnen!

jag har fått paket från min yngsta systerson (ok, han är 10 månader, jag tror min syster har ett finger med i spelet!). han har skickat en liten skyddsängel som jag haft i halsband hela dagen. jag gillar den jättemycket. benen på ängeln är rörliga så de pinglar lite gulligt.

imorgon ska jag verkligen beta av den där listan, jag bara m å s t e!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar