torsdag 6 januari 2011

saker jag tänker på:

semester.
lediga dagar.
sluta jobba.
sova.
läsa.

och så bebis så klart. hela tiden. jag stirrar på de tre 3D-bilderna vi fick med oss hem. stirrar på dem och tänker att det är lite overkligt fortfarande. men LÄNGTAN är så mycket större än tidigare. att kunna ha bebis nära, på ett helt annat sätt. i alla fall, huvudet neråt, gump på vänster sida i magen.

var en sväng hos min barnmorska idag också. men allt är fortfarande hur fint som helst. jag har liksom inget att oroa mig för säger hon. det gör jag inte heller.

imorgon (läs idag: jag har inte gått och lagt mig än - därför imorgon) ska D och jag till Ikea. och till Babyland och köpa ett babyskydd till bilen. hur bra som helst va? och kanske kanske köper vi ett skötbord också eller så väntar vi lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar