måndag 10 januari 2011

veckans to do

jag tror jag skjutit på en massa saker nu, i en månad. andra saker sedan i somras. jag trodde att det var idag jag skulle göra de där sakerna men se nähä, för nu är klockan 17 och ingen svarar i telefon i alla fall. så.. to do-listan för veckan är som följer:

boka klipptid (maj 2009 sist, bra va?)
boka synundersökning på ett snajdigt ställe där en får köpa två par glasögon till priset av ett
ringa och boka tid på familjerättsbyrån
ta semester på fredag (hoppas att vikarien kan)
köpa födelsedagspresent till pappa (vilket också innebär att jag måste åka till den där delen av stan jag aldrig är i)
tvätta bebiskläder

och tänk då också att jag plockade bort julen i förmiddags!

det är inga tråkiga saker jag ska göra, så en kan väl egentligen undra vad som är grejen. många av sakerna kan jag dessutom göra hemifrån med hjälp av telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar